Naši partnerji - Zoolini 2024-05-20T01:30:20+02:00 Zend_Feed_Writer https://www.zoolini.si/ Zoolini slovenija@zoolini.com https://www.zoolini.si/ <![CDATA[HUNTER]]> 2024-04-19T00:00:00+02:00 2024-04-19T00:00:00+02:00 https://www.zoolini.si/info/nasi-partnerji/hunter-1 Zoolini slovenija@zoolini.com https://www.zoolini.si/ Strast blagovne znamke je izdelava unikatnih, kakovostnih dodatkov za pse in mačke. Želijo, da vsa živa bitja doživijo ljubezen, zdravje in varnost sveta. To zagotavljajo s svojimi izdelki, pa tudi s projekti, ki jih sprožajo ali podpirajo. S svojimi odgovornimi in okoljsko ozaveščenimi dejanji prispevajo k ohranjanju našega planeta kot prostora, na katerem je vredno živeti. Podpirajo projekte, ki zagotavljajo boljši jutri na področju varstva okolja in socialne pravičnosti - za živali in ljudi. Njihovi izdelki so zasnovani tako, da naredijo življenje "ekstra lepo" - ljubeče. So izraz ljubezni do vašega hišnega ljubljenčka. Z ljubeznijo, predanostjo in operativno odličnostjo ustvarjajo trajnostne izdelke, spodbujajo varstvo okolja in socialno pravičnost, da bi skupaj ustvarili ljubečo in za življenje primerno prihodnost. Kaj pomeni HUNTER? Zaupanje in zvestoba Iskrenost ustvarja zaupanje, zaupanje pa varnost. Zato sta za blagovno znamko zaupanje in zvestoba ključnega pomena ter temelj dolgoročnih odnosov s strankami in zaposlenimi. Vedno izpolnijo, kar obljubijo, in se osredotočajo na preglednost na vseh področjih - ne zato, ker se to od njih pričakuje, ampak ker je tako prav in ker jim ni vseeno. Strastno in ročno izdelano S sočutjem do živali, ljudi in materialov ustvarjajo nepozabne trenutke in visokokakovostne izdelke. Vsak izdelek izdelajo izkušeni obrtniki z veliko pozornostjo do podrobnosti. Verjamejo, da je prava obrt več kot le oblika umetnosti in strankam ponuja nekaj posebnega in edinstvenega, česar stroji ne morejo reproducirati. Odličnost in iznajdljivost Pozornost do podrobnosti, izdelava in strast do najvišje kakovosti so del njihove edinstvene tradicije. Nenehno si prizadevajo za odličnost in inovacije, da bi svojim strankam ponudili neprekosljivo izkušnjo. S ponosom si postavljajo izzive in se nenehno izboljšujejo, da bi svoje stranke vedno znova presenetili in navdušili. Spoštovanje in energija Cenijo raznolikost, različne osebnosti in načine razmišljanja, ki jih vodijo njihove HUNTER vrednote in kulturna usklajenost. Spodbujajo spoštljivo in energično kulturo, spodbujajo pozitivno delovno okolje in izražajo strast do tega, kar počnejo. Zaradi skrbi za stranke in zaposlene vedno naredijo še dodatno miljo. Odkrijte izdelke znamke HUNTER. <![CDATA[RUFFWEAR]]> 2023-10-09T00:00:00+02:00 2023-10-09T00:00:00+02:00 https://www.zoolini.si/info/nasi-partnerji/ruffwear-1 Zoolini slovenija@zoolini.com https://www.zoolini.si/ Vse se je začelo leta 1994 z lahko, zložljivo skledo za hranjenje psov na poti. Od takrat se je odprl nov svet za raziskovanje in črpanje navdiha! Poleti 1992 je ustanovitelj Ruffweara Patrick Kruse kolesaril z gorskim kolesom v nacionalnem gozdu Los Padres s svojo punco Liz in njunim psom Moquijem. Med tem potovanjem je ustanovitelj znamke naletel na izziv, ki je kasneje privedel do niza inovacij in lansiranja neverjetne inovacije: visokozmogljivih oblačil za pse. V poskusu, da bi svojemu psu Moquiju dala piti, je morala Liz polovico njegove steklenice vode izprazniti v plastično vrečko, ki jo je trdno držala v roki, medtem ko je rodezijski grebenar naredil nekaj požirkov. Rešitev se ni posebej obnesla: Moqui je zadihan pobegnil, Liz pa ni vedela, kaj bi: če bi torbo položila na tla, bi se voda razlila. "Nekaj ​​moraš storiti glede tega," je rekla Liz Patricku. To je bila začetna iskra za prvi Ruffwearjev izdelek: zložljivo vodotesno skledo. Takrat je Patrick oblikoval oblačila in dodatke za veslanje za svoje podjetje Salamander Paddle Gear. S svojim strokovnim znanjem o tehničnih tkaninah in oblikovanju se je Patrick odločil ustvariti nepremočljivo skledo, začenši s stališča psa. Posoda mora vsebovati hrano in vodo tako, kot bi psi želeli, in mora biti primerna za uporabo na prostem. Po 16 mesecih raziskav, razvoja in testiranja je Patrick razvil prvo zložljivo posodo za hrano in vodo: Quencher™. Quencher je poleti 1994 spremljal Patricka in Salamander Paddle Gear na sejmu Outdoor Retailer. Zložljiva, vodoodporna skleda iz blaga, postavljena na mizo na sprednji strani stojnice, je pritegnila množice. V množici je bil kupec iz podjetja L.L. Bean, ki je takoj oddal naročilo za 8000 kosov. Ruffwear je bil uradno predstavljen. Od takrat je Ruffwear pionir v novi kategoriji z ustvarjanjem visoko zmogljive pasje opreme, ki navdihuje raziskovalce na prostem in njihove spremljevalce k novim dogodivščinam. Z leti se je Quencher razvijal – spreminjal barvo ter prilagajal velikost in obliko – vendar sta oblika in funkcija prvotne sklede ostali enaki. Tukaj je dizajn sklede skozi leta, ki je bil nazadnje spremenjen spomladi 2021 z novo barvo.